Korzyści

Toyota Corolla

PB – zużycie paliwa dla silnika 1,6 (l/100km)

Średnie zużycie

7,3

Deklaracja producenta

5,9

Średnia z dzienników kosztów

7,8

Minimalne średnie zużycie paliwa: 6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 8,9
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 8,9

LPG – zużycie paliwa dla silnika 1,6 (l/100km)

Średnie zużycie

9,5

Deklaracja producenta

brak danych

Średnia z dzienników kosztów

brak danych

Minimalne średnie zużycie paliwa: 8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 12,0
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 8,2

Toyota Prius

PB – zużycie paliwa dla silnika 1,5  (l/100km)

Średnie zużycie

5,0

Deklaracja producenta

4,3

Średnia z dzienników kosztów

4,9

Minimalne średnie zużycie paliwa: 4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 6,1
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 4,2

LPG – zużycie paliwa dla silnika 1,5 (l/100km)

Średnie zużycie

6,1

Deklaracja producenta

brak danych

Średnia z dzienników kosztów

7,1

Minimalne średnie zużycie paliwa: 5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 7,4
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 5,0

Toyota Corolla

LPG – zużycie paliwa dla silnika 1,6 (l/100km)

Średnie zużycie

9,5

Deklaracja producenta

brak danych

Średnia z dzienników kosztów

brak danych

Minimalne średnie zużycie paliwa: 8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 12,0
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 8,2

Toyota Prius

LPG – zużycie paliwa dla silnika 1,5 (l/100km)

Średnie zużycie

6,1

Deklaracja producenta

brak danych

Średnia z dzienników kosztów

7,1

Minimalne średnie zużycie paliwa: 5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa: 7,4
Minimalne zużycie przy oszczędnej jeździe: 5,0

Masterlease

Bezpieczeństwo

Samochody w Leasingu są pojazdami banku. Wymagają stałych opłat bez względu na sytuację (korona wirus), wielu zgód (pojazd taxi), mogą istotnie zaszkodzić podstawowej działalności firmy.

Czas serwisowy

1-2 miesięcy. Oczekiwanie na termin, zamówienie części, wykonanie naprawy. Oferowany samochód zastępczy nie jest dostosowany do usług TAXI. Brak użycia pojazdu przy konieczności opłat za Leasing.

Koszty naprawy

Części do nowych pojazdów są drogie a wszelkie naprawy samochodów LEASINGOWYCH wymagają napraw w autoryzowanych salonach. Jest to najdroższa z dostępnych forma serwisu.

KFG Leasing

Bezpieczeństwo

Własna flota jest odporna na przestój ponieważ nie ma stałych opłat. Pełna możliwość dostosowania i modernizacji pojazdów (pod wymagania taxi). Brak ingerowania zabezpiecza i stabilizuje rozwój floty.

Czas serwisowy

1-2 dni. Natychmiastowa realizacja naprawy we własnym serwisie. Części zamienne zakupione na zapas, do wykorzystania w każdym momencie. Samochód wraca do pracy w możliwie szybkim czasie.

Koszty naprawy

Naprawa we własnym SERWISIE FLOTOWYM. Części wyszukiwane na własną rękę, szeroki wybór zamienników do pojazdów, które nie są nowymi modelami. Najtańsza z dostępnych forma serwisu.