Flota

Toyota Prius e-Hybrid

Od ponad 20 lat Toyota Prius rozwija auta z napędem hybrydowym, wyznaczając nowe standardy w motoryzacji. Inteligentny design w połączeniu z zaawansowaną technologią przekłada się na dynamiczną jazdę i doskonałe prowadzenie. Nowa generacja tej ikonicznej hybrydy otwiera kolejny rozdział, oferując jeszcze więcej innowacji, komfortu i radości z jazdy.

Doskonały silnik o pojemności 1.8 litra pozwala na płynną i responsywną jazdę. Auto samo ładuje akumulatory w trakcie jazdy, umożliwiając poruszania się wyłącznie przy użyciu energii elektrycznej nawet do 80% czasu jazdy. Ma to swoje odzwierciedlenie w bardzo niskim zużyciu paliwa, które wynosi średnio od 3,4–3,6 l/100 km.

Innowacyjna

Dopracowana

Legendarna

Toyota Prius III (2009-2015)

Prius jest bardzo oszczędny. Deklarowane przez użytkowników spalanie to 4,8-4,9 l/100 km. Prius potrafi przy tym zużyć tyle paliwa w mieście, co na trasie – na wynik pracuje możliwość jazdy w trybie elektrycznym i wspomaganie silnika spalinowego przez jednostkę elektryczną podczas ruszania (czyli w fazie największego zapotrzebowania na benzynę).

Właściciele cenią sobie ogólną trwałość konstrukcji, a wydatki ograniczają się jedynie do podstawowych czynności eksploatacyjnych. Kolejną zaletą Priusa jest szeroki dostęp do wszelkich części zamiennych, a to zasługa lat doświadczeń Toyoty w dziedzinie hybryd. Podstawowa obsługa serwisowa Priusa nie różni się od napraw innych pojazdów

Oszczędna

Wytrzymała

Elektryczna

Toyota Prius II (2003-2009)

Toyota Prius bezpośrednio przyczyniła się do rozkwitu popularności samochodów hybrydowych w Europie. Poza innowacyjnym układem będącym połączeniem silnika spalinowego z elektrycznym, samochód szokował aerodynamiczną linią nadwozia z nietypowym tyłem oraz futurystyczną deską rozdzielczą, w całości pozbawioną analogowych wyświetlaczy.

Ponadto Prius II punktuje funkcjonalnym i bardzo przestronnym wnętrzem oraz świetnym wyciszeniem. Jego użytkownik rzadko z kolei zdaje sobie sprawę z zaawansowania zastosowanego w niej napędu. Ten jest przede wszystkim trwały i ulokowany w sposób nie przeszkadzający w codziennym użytkowaniu.

Popularna

Futurystyczna

Aerodynamiczna